Baza znanja

Porezne izmjene 2019.

Objavio 14. Siječanj 2019.Listopad 23rd, 2020Nema komentara

Iako  smo već u rujnu 2018. obaviještavali o prijedlozima izmjena zakona vezanih uz poreznu reformu, donosimo sve porezne promjene koje su stupile na snagu s 1.1.2019. Temeljna zadaća ovih izmjena je smanjenje poreznog opterećenja fizičkih te djelomično i pravnih osoba. Porezne promjene objavljene su u Narodnim novinama, broj 106/18.

Bitno je navesti da se izmjena vezana uz porez na dohodak primjenjuje već od plaće za prosinac 2018. godine (ako se ista isplaćuje poslije 01.01.2019. godine), dok se odredbe vezane uz doprinose primjenjuju tek od plaće za siječanj 2019. godine (dakle, kod većine poduzetnika tek od veljače 2019. godine). Također je važno za naglasiti kako su doprinosi na primitke od drugog dohotka ostali nepromijenjeni!

POREZ NA DODANU VRIJEDNOST
Mjerodavan je Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o porezu na dodanu vrijdnost izašao u Narodnim novinama, broj 106/18., te Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o porezu na dodanu vrijednost izašao u Narodnim novinama broj 1/19).

Pregled privatnosti

Neophodni kolačići

Ovi kolačići omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta. Ne spremaju informacije kojima se može identificirati korisnika.

Statistički kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Navedeni uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.

Marketinški kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskoj stranici radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti kampanja.