COVID-19 (CORONAVIRUS)

Produljenje mogućnosti obračuna PDV-a prilikom uvoza iz trećih zemalja (01.07.2020)

Objavio 1. Srpanj 2020.Srpanj 3rd, 2020Nema komentara

Jedna od velikih olakšanja poduzetnicima uvoznicima iz trećih zemalja za vrijeme mjera uzrokovanih pandemijom COVID-19 bila je mogućnost samoobračuna PDV-a prilikom uvoza robe iz trećih zemalja. Naime, poduzetnici, koji robu uvoze iz trećih zemalja moraju prilikom uvoza platiti PDV i carinu, za razliku od stjecanja robe iz EU, koja se kao obračunska kategorija obračunava isključivo kroz PDV obrazac. Tijekom razdoblja od 10. travnja – 20. lipnja 2020. godine svi uvoznici robe iz trećih zemalja mogli su isključivo kroz PDV obrazac obračunati PDV prilikom uvoza ove robe. Kako je ova mjera olakšala likvidnost uvoznika, u Narodnim novinama 70/2020 objavljene su izmjenama Pravilnika o provedbi Općeg poreznog zakona, kojima se produljuje ova mogućnost obračunskog plaćanja PDV-a prilikom uvoza robe iz trećih zemalja za razdoblje do 20. rujna 2020. godine.

Ukoliko imate dodatna pitanja pozivamo Vas da nam se obratite putem maila.

Pregled privatnosti

Neophodni kolačići

Ovi kolačići omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta. Ne spremaju informacije kojima se može identificirati korisnika.

Statistički kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Navedeni uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.

Marketinški kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskoj stranici radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti kampanja.